راهنمای انتخاب کفش دویدن و پیاده روی Adidas

راهنمای انتخاب کفش دویدن و پیاده روی Adidas

تاریخ انتشار

راهنمای انتخاب کفش دویدن و پیاده روی Adidas

راهنمای انتخاب کفش دویدن و پیاده روی Adidas : نحوه انتخاب کفش دویدن پس از یافتن کامل نیازهای خود با اعتماد به نفس خرید کنید و قدم وردارید. از دوندگان جدید گرفته تا ماراتن های باتجربه، از کفش های دویدن ما برای انتخاب کفش ایده آل خود استفاده کنید. در کفش های دویدن چه چیزی را باید جستجو کرد اگر از 100 دونده بپرسید که چه چیزی یک کفش دویدن خوب را می سازد، احتمالاً 100 پاسخ مختلف دریافت خواهید کرد. فاصله، سطح دویدن و ترجیحات عملکرد، همگی در آنچه افراد در کفش های دویدن به دنبال آن هستند، نقش دارند و گزینه های زیادی برای انتخاب ایجاد می کنند.

برای پیدا کردن جفت مناسب برای خود، در نظر بگیرید که کدام ویژگی برای عادات دویدن شما مهم است. کجا می دوی؟ اگر در شهر می دوید، ممکن است از یک کفش مقاوم و مقاوم استفاده کنید. اگر به دنبال مسیرها هستید، ممکن است کفشی با کشش و پشتیبانی بادوام انتخاب کنید. اگر به دنبال کفش‌های دویدن روی تردمیل هستید که بتوانید از آن برای اسکات و بورپی استفاده کنید، احتمالاً یک کراس مربی می‌خواهید. چه سطحی از بالشتک را دوست دارید؟ بالشتک بیشتر باعث راحتی بیشتر و بازگشت انرژی می شود، اما می تواند به معنای کفش سنگین تری باشد که از سطح زمین بالاتر است. بالشتک کمتر به شما امکان می دهد هنگام دویدن، زمین را احساس کنید. هر کس متفاوت است، بنابراین تعیین کنید چه چیزی برای شما خوب است. آیا به پشتیبانی خاصی نیاز دارید؟ اگر مچ پا و پای شما به سمت داخل می‌چرخد، به این معنی است که شما بیش از حد پروناسیون دارید. اگر وزن شما به سمت بیرون پا می‌چرخد، به خواب می‌روید. این حرکات می تواند باعث درد یا ناراحتی شود و ممکن است از کفشی با پشتیبانی تخصصی برای نگه داشتن پای خود در وضعیت خنثی بهره مند شوید. انتخاب کننده کفش دویدن آدیداس اکنون که اصول اولیه پیدا کردن تناسب مناسب را می‌دانید، زمان آن رسیده است که کفشی مناسب برای سبک دویدن خود پیدا کنید. از بالشتک‌ترین تا مورد علاقه‌های روز مسابقه، همه دسته‌ها را تقسیم می‌کنیم تا بتوانید مطابقت کامل خود را پیدا کنید.

کفش دویدن همه جانبه ،همه کاره،روزمره و کفش های دویدن همه کاره شما هستند. آنها یک کفش دویدن مبتدی عالی می سازند – کسانی که برای اولین بار از این نوع کفش ها استفاده میکنند و همچنین متخصصان با تجربه ای که می خواهند یک کفش فنری برای دویدن های ریکاوری داشته باشند. این کفش ها دارای بالشتک بیشتری هستند که برای بازگشت انرژی و راحتی استثنایی آنها را از روی زمین بلند می کند.

کفش پیاده روی و دویدن آدیداس Adidas Marathon 16m S5017 F2:

زیره تمام قد آدیداس LIGHTMOTION باعث ایجاد بالشتک بسیار سبک برای حرکت در سطح های مختلف می شود. یک زیره لاستیکی برای راحتی پا استفاده شده که بسیار سازگار با شرایط مختلف است. حس سبک و مطبوع رویه مشبک باعث می شود تا در قدم هایتان احساس خنکی و راحتی کنید.

کفش پیاده روی و دویدن آدیداس Adidas Questar TND White:

با طراحی بصری خود به شما کمک کند تا به ارتفاعات جدیدی صعود کنید -چه در حال تمرین و چه در حال دویدن باشد. ایده‌آل برای پوشیدن در هر فصلی، دارای یک حس حمایتی است که به شما کمک می‌کند تا پاهایتان را محافظت کنید، در حالی که بالشتک زیر پا و واحدهای زوم ایر دو برابر  به شما جذابیت بیشتری می‌دهد.

کفش پیاده روی و دویدن آدیداس Adidas DURAMO SL Men FV8790:

سبکی و راحتی زیادبا کفش های Duramo شرکت آدیدس زیره و کفی بسیار نرم و بالشتکی که هنگام دویدن و پیاده روی آسیب به پا نمیرسونه و باعث لذت بردن شما از فعالیت ورزشی خود میشوید.

مقالات مرتبط

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما این محصولات را انتخاب کردید
باز کردن واتساپ
1
سوال داری! چرا در واتساپ ارسال نمیکنی!🤔
درود؛
آیا سوالی دارید ما در واتساپ منتظر شما هستیم!🥳