خرید اینترنتی کتونی, معرفی محصولات, مقالات ورزشی

راهنمای خرید کفش دویدن و پیاده روی Nike ((قسمت اول))

راهنمای خرید کفش دویدن و پیاده روی Nike ((قسمت اول))

راهنمای خرید کفش دویدن و پیاده روی Nike ((قسمت اول))

راهنمای خرید کفش دویدن و پیاده روی Nike ((قسمت اول)): پیدا کردن یک تناسب راحت راز انتخاب بهترین جفت کفش دویدن برای نیازهای شماست.

با یک جفت کفش مناسب، دویدن می توانید مانند بال پرنده پرواز کنید. کفش های دویدن محافظت، پشتیبانی، جذب ضربه و جهش را فراهم می کنند تا بتوانید روی دستیابی به اهداف دویدن خود تمرکز کنید. اگر جفت مناسب را انتخاب کنید، عملکرد خود را افزایش داده و خطر آسیب را کاهش خواهید داد. اما اگر به جفتی رسیدید که به درستی مناسب نیست یا نیازهای شما را برآورده نمی کند، هر مرحله می تواند عذاب آور باشد. بهترین جفت کفش دویدن برای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، بنابراین انتخاب یک برنده واضح همیشه آسان نیست. با تعداد بی‌شماری سبک و تناسب موجود، ممکن است برای محدود کردن گزینه‌های خود به کمک کمی نیاز داشته باشید. ما پشت شما را گرفته ایم

راحتی حرف اول را می زند بهترین کفش های دویدن برای شما آنهایی هستند که راحت ترین احساس را داشته باشند. اما درک این موضوع که آیا راحتی در دوره های طولانی دوام می آورد یا خیر، زمانی که فقط آنها را امتحان می کنید آسان نیست. هنگام ارزیابی راحتی، به احساس در قسمت های مختلف پای خود توجه کنید. اجزای مختلف کفش و تاثیر آنها بر تناسب را بیاموزید.

کفش پیاده روی و دویدن نایک Nike Air Zoom Pegasus 39 GrayBlue

  • بالا رویه، قسمت بالایی کفش بالای کفی است. به دنبال رویه‌ای باشید که شبیه پای شما باشد و ساییده یا کشیده نشود. رویه انقلابی نایک فلایکنیت پشتیبانی سبکی را ارائه می دهد و صدمات را تا 60 درصد کاهش می دهد.
  • به دنبال کفشی باشید که پای شما را تحریک نکند. شما باید فضای کافی بین انگشتان پا و جلوی کفش داشته باشید تا انگشتان پا به راحتی خم شوند و بدون گیر کردن در قسمت انگشت پا باز شوند.
  • زبانه کفش قسمتی است که بند کفش شما را در بر می گیرد و پای شما را در جای خود نگه می دارد. سعی کنید کفشی پیدا کنید که پای شما را بدون احساس سفت شدن بیش از حد اطراف قوس در حین حرکت نگه دارد.
  • زیره میانی زیره میانی برای جذب ضربه طراحی شده است. زیره وسطی را انتخاب کنید که کفش را خیلی سنگین نکند و احساس راحتی کند. از زیره میانی خیلی نرم یا خیلی سفت پرهیز کنید – مانند Goldilocks باشید و یکی را انتخاب کنید که مناسب است.
  • زیره، لایه بادوام زیرین کفش است. به دنبال ردپایی باشید که شبیه شکل پای شما باشد و به شما احساس ثبات بدهد. شما آج می خواهید که کشش کافی برای سطح دویدن مورد نظر شما را بدون سفت یا سنگین بودن غیر ضروری فراهم کند. در صورت امکان بین دوام و انعطاف پذیری تعادل برقرار کنید.
  • قطره پاشنه پیشخوان پاشنه (یا قطره پاشنه) ماده ای است که رویه را به آستر کفش در پشت کفش متصل می کند. ارتفاع پاشنه در مقابل ارتفاع توپ پا می تواند بر گام شما تأثیر بگذارد. به احساس کفش هنگام راه رفتن یا دویدن توجه کنید و از کفش هایی که به یک قسمت از پای شما فشار وارد می کند، اجتناب کنید.
  • جوراب برای راحتی در کفش قرار می گیرد. زمانی که کفش را برای اولین بار وارد کفش می‌کنید، بر میزان نرمی و حمایت آن تأثیر می‌گذارد. در اکثر کفش ها می توان آن را برداشت یا با ارتز جایگزین کرد. حتماً به جای تکیه بر حس اولیه، دویدن با کفش را امتحان کنید.
  • یقه مچ پا قسمت بالایی کفش است که پای خود را در آن قرار می دهید. یک یقه مچ پا خوب روی آشیل شما لیز نمی خورد یا ساییده نمی شود و به راحتی در اطراف مچ پا قرار می گیرد. این می‌تواند در بسیاری از کفش‌ها باعث ناراحتی شود، بنابراین زمانی که کفش را برای دویدن آزمایشی می‌برید، به ناحیه مورد نظر توجه کنید.

کفش پیاده روی و دویدن نایک Nike Air Zoom Pegasus 39 WhiteSilver

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *