خرید اینترنتی کتونی, معرفی محصولات, مقالات ورزشی

راهنمای خرید کفش دویدن وپیاده روی Nike ((قسمت دوم))

راهنمای خرید کفش دویدن وپیاده روی Nike ((قسمت دوم))

راهنمای خرید کفش دویدن وپیاده روی Nike ((قسمت دوم))

راهنمای خرید کفش دویدن وپیاده روی Nike ((قسمت دوم)): خطر آسیب دیدگی خود را کاهش دهید یکی از نکات کلیدی در انتخاب کفش دویدن، اجتناب از آسیب است. طراحی کفش شما و موادی که برای ساخت آن استفاده می شود، تعیین می کند که آیا در طول دویدن سواری با بالشتک داشته باشید یا خیر. سطح حمایتی که احساس می کنید می تواند تعیین کند که آیا کفش شما به کاهش خطر آسیب کمک می کند یا خیر. از نظر تاریخی تصور می‌شد که کفش‌های کنترل حرکت بهترین دفاع را در برابر پرونیشن ارائه می‌دهند که حرکت طبیعی پا به سمت داخل در طول یک گام است. متأسفانه این نوع کفش در طول این سال ها درصد صدمات ناشی از دویدن را کاهش نداده است. بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از دوندگان واقعی، دانشمندان در آزمایشگاه تحقیقاتی ورزشی نایک راه‌حل ساده‌ای را کشف کردند: بالشتک‌سازی و راحتی، کلید کاهش آسیب هستند. البته، افزایش بالشتک می‌تواند منجر به کفشی حجیم‌تر و پر از کف شود. برای جلوگیری از این مشکل، NSRL یک شکل تکان دهنده منحصر به فرد برای انتقال صاف از پاشنه به پا و یک پایه پهن در پنجه و پاشنه برای ثبات بیشتر ایجاد کرد. برای افزایش احتمال آسیب نرسیدن، یک تناسب راحت و بالشتک را انتخاب کنید. آن را با یک روال دویدن متنوع و متناسب با تجربه و اهداف دویدن فردی خود ترکیب کنید.

کفش مناسب را با دویدن خود مطابقت دهید هنگام خرید جفت کفش دویدن بعدی خود، هم مسافت معمولی دویدن خود و هم محیط را در نظر بگیرید. کفش دویدن روزمره کفش های روزمره برای دویدن، تمرین و دویدن روزانه طراحی شده اند. آنها با دوام با بالشتک کافی برای جذب ضربه مایل به مایل ساخته شده اند. اگر مسافت های طولانی را در جاده یا تردمیل می دوید، این کفش ها برای شما مناسب هستند.

کفش پیاده روی و دویدن نایک Nike Zoom Structure +15 Black/Red6 نکته مهم و مفید

  1. سایز واقعی خود را دوباره بررسی کنید: تصور نکنید که در هر کفشی یک اندازه خواهید بود. از نمودار اندازه استفاده کنید و پاهای خود را اندازه بگیرید تا مناسب ترین حالت را پیدا کنید.
  2. سفارش نیم سایز بالا: اگر در تصمیم گیری بین اندازه ها مشکل دارید، همیشه بهتر است یک نیم سایز بزرگ سفارش دهید.
  3. در هنگام عصر خرید کنید: از آنجایی که پاهای شما با پوشیدن روز متورم می شود، ممکن است یک جفت کفش را پیدا کنید که صبح به خوبی تناسب داشته باشد اما تا عصر احساس سفت شدن داشته باشد. خرید کردن بعد از ساعت 5 بعد از ظهر ایده خوبی است.
  4. برای پیدا کردن تناسب کامل جوراب های دویدن خود را بپوشید: برای اطمینان از تناسب اندام، همان جوراب های دویدنی را که قصد دارید برای دویدن بپوشید، بپوشید.
  5. آنها را برای یک دویدن آزمایشی ببرید: همیشه باید قبل از تصمیم گیری در مورد جفت های مناسب، در چند جفت بچرخید. فروشگاه‌های نایک به شما این امکان را می‌دهند که در اطراف فروشگاه بچرخید تا احساس کفش‌ها را در عمل احساس کنید. برای آزمایش کامل تر، خرید بیش از یک جفت و آزمایش آنها را در دوره بازگشت نایک در نظر بگیرید.
  6. آخرین مدل را در نظر بگیرید: یک جفت کفش دویدن شیک ممکن است اعتماد به نفس بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد، اما داشتن ظاهری خوب باید بعد از تناسب اندام و راحتی باشد. هنگامی که گزینه های خود را به مواردی که کاملاً مناسب هستند محدود کردید، می توانید جفتی را انتخاب کنید که بیشتر با زیبایی شناسی شما مطابقت دارد.

کفش پیاده روی و دویدن نایک Nike Air Zoom Pegasus 39 WhiteSilver

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *