خرید اینترنتی کتونی, معرفی محصولات, مقالات ورزشی

راهنمای خرید کفش های پدل بابولات

راهنمای خرید کفش های پدل بابولات

راهنمای خرید کفش های پدل بابولات: پا شاهکار بدن انسان است. همراه با مچ پا، ساختار مکانیکی را تشکیل می دهد که شامل 26 استخوان، 33 مفصل و بیش از 100 ماهیچه، رباط و تاندون است. همه ما می دانیم که پاهای ما از بدن ما پشتیبانی می کنند و به لطف آنها است که می توانیم به اطراف حرکت کنیم. اما آیا می دانستید که حرکات ما روی زانو، لگن، ستون فقرات و گردن نیز تاثیر می گذارد؟ بنابراین انتخاب کفش مناسب برای محافظت از پاهای ما بسیار مهم است. همچنین مهم است که به این فکر کنیم که کفش ما برای چه نوع فعالیت هایی و برای چه مدت زمانی استفاده می شود. وقتی به بولینگ می رویم، دو بار به تعویض کفش بولینگ فکر نمی کنیم. همین امر در مورد بازی پادل نیز صدق می کند: کفش های مخصوصی لازم است تا به ما کمک کنند احساس راحتی کنیم و خطر آسیب را به حداقل برسانیم. اگر تا به حال با کفش‌های معمولی در زمین پدل رفته‌اید – شاید جفتی که برای دویدن یا رفتن به باشگاه استفاده می‌کنید – ممکن است متوجه شده باشید که بعد از آن زانوها یا حتی لگن یا کمرتان درد می‌کند. این به این دلیل نیست که شما پیر شده اید! مشکل این است که کفش شما برای پادل مناسب نیست. اغلب، طرفداران پادل می پرسند که چرا برای انجام این ورزش به کفش های مخصوص نیاز دارند. پاسخ ساده است: کفش‌هایی که مخصوص پادل طراحی شده‌اند می‌توانند به جلوگیری از آسیب‌دیدگی و به حداکثر رساندن پتانسیل شما به عنوان یک بازیکن پادل کمک کنند. در کنار راکت، کفش یکی از عناصر کلیدی مورد نیاز برای بازی پادل است، بنابراین انتخاب درست ضروری است، به خصوص با توجه به اینکه این ورزش شامل چرخش، توقف ناگهانی، حرکت و پریدن است. کفش پادل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ اولین عاملی که در انتخاب کفش های پادل باید در نظر گرفته شود، مکانی است که در آن بازی می کنید. نوع زمینی که در زمین بازی می کنید، اهمیت دارد زیرا بازی روی بتن با بازی در زمین های چمن مصنوعی یکسان نیست. ما از ویسنته کالوو (لیسانس فعالیت بدنی و علوم ورزشی، INEF؛ کارشناس ارشد با عملکرد بالا، COE؛ مربی بدنی به فرناندو ورداسکو، فلیسیانو لوپز و مارتا اورتگا برای جام دیویس) راهنمایی‌هایش را در مورد چیزهای اصلی که باید در یک جفت از آنها جستجو کنید، خواستیم. 

ایمنی: اگر بازی پادل را تماشا می کنید، اولین چیزی که متوجه می شوید این است که حرکات شدید و ناگهانی هستند، با تغییرات مداوم موقعیت و چرخش هنگام بازی کردن از دیوارها. بازی شامل توقف مداوم، شروع، پریدن و فرود است، به این معنی که بازیکنان مرتباً پاهای خود را خم می کنند. وقتی دو یا سه ساعت در روز بازی می‌کنید، متوجه می‌شوید که به کفش‌های مخصوص پادل نیاز دارید که ویژگی‌های مختلفی را برای مطابقت با نیازهای فردی شما، بر اساس سطح آمادگی جسمانی، تکنیک و نوع زمینی که در آن بازی می‌کنید، ترکیب کند. راحتی: کفش پادل باید راحت و با نیازهای فردی بازیکن سازگار باشد. کفش ها به ویژه در ناحیه پاشنه به بالشتک نیاز دارند. آنها همچنین باید حمایت کافی از پای بازیکن را فراهم کنند. عملکرد: کفش‌های پادل باید بتوانند سطوح مختلف سایش و پارگی را در طول بازی تحمل کنند، که بسته به سطح، وزن بدن و میزان تمرین بازیکن متفاوت است.

کفش بابولات چه ویژگی خاصی دارد؟ از سال 1875، بابولات همیشه با بهترین فناوری برای تولید مواد همگام بوده است. به لطف همکاری میان میشلین و موندو، که زیره‌ی کفش‌های پادل ما را طراحی کردند، ما به عنوان اولین برندی که کفشی را که مخصوص پادل طراحی شده است، در این زمینه پیشگام شدیم. مجموعه 100% پادل Babolat دارای کفش هایی است که مناسب هر بازیکنی است که با استفاده از فناوری پیشرفته ساخته شده است تا اطمینان حاصل شود که هر حرکت، چرخش و توقف ناگهانی تا حد امکان راحت است و خطر آسیب را به حداقل می رساند. چرا کفش پادل بابولات را انتخاب کنیم؟ اول از همه، کفش‌های ما به‌طور خاص برای پدل و فناوری‌هایی طراحی شده‌اند که از پاهای شما محافظت می‌کنند و به شما امکان می‌دهند از بازی خود لذت ببرید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از: 100% کف پادل با چسبندگی عالی. بهترین گزینه برای چمن مصنوعی، دارای استخوان شاه ماهی برای شن، و omni برای چمن مصنوعی. زیره فوق العاده انعطاف پذیر به لطف شیارها یا کانال های انعطاف پذیر تعبیه شده در زیره، که باعث افزایش انعطاف پذیری و بهبود پویایی کفش می شود. کفی های فوم نرم بهداشتی و آنتی باکتریال برای حداکثر راحتی. یک ماده ویژه برش خورده از یک تکه ساخته شده از الیاف Kevlar® و پلیمید برای تضمین ثبات جانبی مطلوب و همچنین انعطاف پذیری، دوام و تنفس بیشتر. سیستم جذب شوک. پد EVA ساخته شده از فوم با کیفیت بالا به طور موثر ضربه ها را برای محافظت از پاشنه جذب می کند. دو بند برای تنظیم زیره میانی، کاملاً برای حرکات پادل سازگار است. انتخاب کفش پادل مناسب عملکرد، راحتی و ایمنی شما را بهبود می بخشد – و پاهای شما از شما تشکر می کنند. اجازه دهید بابولات به شما کمک کند کفش مناسب خود را انتخاب کنید.

فروشگاه انلی اسپرت با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع لوازم ورزشی

فروش تخصصی کفش های پدل بابولات (مردانه و زنانه) با تنوع ، سایز و رنگ بندی متنوع و از همه مهم تر قیمت مناسب که جای دیگر مشابه ای ندارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *