اخبار تنیس, خرید اینترنتی کتونی, معرفی محصولات, مقالات ورزشی

راهنمای خرید کفش والیبال Asics

راهنمای خرید کفش والیبال Asics

راهنمای خرید کفش والیبال Asics: والیبال یک ورزش سریع و فیزیکی است که بر پایه قدرت، چابکی و حرکت سریع پا در زمین سخت استوار است. چه در والیبال تازه کار باشید و چه در حال ارتقای سطح بازی خود هستید، به طور جدی از کفش هایی که با نیازهای این ورزش مطابقت دارند، سود خواهید برد. ما به طور مداوم کفش های والیبال ASICS را بر اساس بازخورد بازیکنان در هر سطح بهبود می دهیم. بنابراین چه چیزی کفش های والیبال را با سایر کفش های ورزشی زمین متفاوت می کند و باید به دنبال کدام ویژگی باشید؟

کفش های والیبال بسته به موقعیت متفاوت هستند هر بازیکن چیزهای متفاوتی را به زمین می آورد، از مهار دفاعی در سطح پایین گرفته تا جهش بالا روی تور برای حمله به توپ. فرقی نمی‌کند شما یک مهارکننده پرش سریع، یک ضربه‌زن سریع، قدرتمند، یک لیبروی چابک، انعطاف‌پذیر یا یک ست‌کننده تاکتیکی زیرک باشید، هر بازیکن به کفشی نیاز دارد که متناسب با سبک و ویژگی‌های فیزیکی خاص او باشد. و به همین دلیل است که کفش‌های والیبال ASICS از نظر ساختار و سبک متفاوت هستند – این به شما کمک می‌کند جفتی پیدا کنید که مناسب موقعیت و سبک بازی شما باشد. راهنمای 3 مرحله ای برای خرید کفش والیبال در انگلستان بدانید چه چیزی کفش های والیبال را از کفش های مورد استفاده در سایر ورزش های زمین سخت مانند نت بال، بدمینتون یا اسکواش متفاوت می کند. ویژگی های اساسی همه کفش های والیبال سبک و موقعیت شما هر چه که باشد، باید به دنبال ویژگی های خاصی در یک کفش والیبال همه منظوره خوب باشید. ویژگی های زیر در همه کفش های والیبال مشترک است: چسبندگی عالی – زیرا زمین ها ممکن است لغزنده باشند بالشتک محافظ – برای کاهش تاثیر ضربه های تلنگر هنگام فرود از ارتفاع ثبات جانبی – به طوری که تغییرات ناگهانی جهت شما را از تعادل خارج نکند برای داشتن یک ماشین همه جانبه قوی، سری کفش های اسیکس B700N™ برای مردان و زنان را بررسی کنید.

ویژگی هایی که برای کفش های والیبال موقعیت دفاعی ضروری است حفظ یک پای ثابت برای متخصصان دفاعی سرسخت، ستترهای هوشمند یا لیبروهای عمیق حیاتی است. وقتی زیستگاه طبیعی شما ردیف عقب است، واکنش‌های سریع و دانش تاکتیکی باید توسط کفشی پشتیبانی شود که امکان تغییر جهت و پایداری ناگهانی را فراهم می‌کند، حتی در صورت کشش کامل. کفش والیبال دفاعی کامل نیاز دارد: پایداری برای ایجاد یک پایه مطمئن برای سرویس دهی، پاس دادن و حفاری یک زیره با چسبندگی بالا برای تغییر جهت سریع در اطراف زمین مشخصات کم برای کمک به سرعت و راحتی جذب ضربه به فرود و برخاست بالشتک کفش زنانه و مردانه سری کفش های اسیکس B700N™ برای مردان و زنان را برای داشتن یک کفش والیبال قابل اعتماد با ثبات فوق العاده بررسی کنید. ویژگی هایی که برای کفش های والیبال موقعیت حمله منحصر به فرد است وقتی نوبت به انتهای تیز بازی می رسد، چه در ضربات به عنوان یک ضربه زن خارجی و چه در جلو در موقعیت مهارکننده حیاتی، باید از بالای تور بلند شوید، بنابراین قدرت پرش کاملاً حیاتی است. کفش های موقعیت حمله والیبال به شما می دهد: بالشتک عالی – برای رسیدگی به نیازهای پریدن روی سطح زمین سخت مواد سبک – برای کمک به شما برای پرش بالاتر و بیشتر تناسب عالی – برای ایجاد ثبات در هنگام حرکت سریع در زمین کشش بهینه – برای امکان چابکی و حرکت سریع بدون لیز خوردن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *