اخبار بدمینتون

نام نویسی افشین داوری در انتخابات فدراسیون شطرنج

افشین داوری رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی در انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کرد.

به گزارش مجله اونلی اسپرت،  ثبت نام مجدد از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون شطرنج از روز گذشته آغاز شده  و به مدت ۱۰ روز کاری تا ۲۷ بهمن ادامه پیدا خواهد کرد.

افشین داوری که سابقه حضور در چندین انتخابات فدراسیون ها از جمله فدراسیون دوومیدانی، والیبال، ناشنوایان و دوچرخه سواری را دارد، روز گذشته در انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کرد.

داوری اکنون به عنوان سرپرست دوچرخه سواری مشغول به فعالیت است.

بیش از این اعلام شده بود ثبت نام کاندیداهای فدراسیون شطرنج از ۱۳ بهمن  ماه آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری به‌طول خواهد انجامید.

به گزارش مجله اونلی اسپرت، درحالی که قرار بود انتخابات فدراسیون شطرنج در تاریخ  ۹۹/۰۸/۰۶ در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود به دلیل شیوع کرونا و با توجه به ابلاغ ستاد مقابله با کرونا در ورزش این مجمع تا اطلاع ثانوی لغو شد.

انتهای پیام

Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *