اخبار تنیس, اخبار ورزشی

بانوی بدمینتون باز / ثریاآقایی دوباره زیر تیغ جراحی می‌رود

بانوی بدمینتون باز ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون بدمینتون در گفتگو با مجله اونلی اسپرت درباره ی مصدومیت ثریا آقایی که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، بیان کرد: ثریا آقایی زمانی که برای گرفتن سهمیه المپیک ریو تلاش می کرد از ناحیه زانو مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. الان هم دوباره این اتفاق برایش رخ داده است. البته هنوز وضعیت المپیک مشخص نیست. آقایی در هفته نهم لیگ برتر که عضو تیم میلاد تبریز بود، زانوی پای دیگرش آسیب دید و پزشکان تشخیص دادند که باید جراحی شود. عمل جراحی اش دهم بهمن انجام می شود.

او ادامه داد: شدت آسیب دیدگی اش البته مانند  مصدومیت قبلی اش  نیست اما فکر می کنم حدود سه تا چهار ماه باید استراحت کند تا بتواند دوباره به مسابقات برگردد.

مددی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط آقایی می تواند برای کسب سهمیه المپیک در ادامه مسابقات شرکت کند، تصریح کرد: آقایی اکنون رنکینگ ۹۶ جهان است و مهمترین مسابقه ای که ثریا آقایی پیش رو دارد، قهرمانی آسیا است که اواخر فروردین برگزار می شود و امیدوارم تا آن موقع خوب شود. البته فدراسیون جهانی هنوز برنامه دقیقی را اعلام نکرده است و در این میان یکی، دو مسابقه هم دوباره لغو شد. باید ببینم در اجلاس جهانی که شنبه هفته آینده برگزار می شود، چه تصمیماتی را اعلام می کنند.

نایب رییس بانوان فدراسیون بدمینتون با اشاره به لغو برگزاری مسابقات بین المللی دهه فجر گفت: با توجه به لغو برگزاری این رقابتها، ما تصمیم گرفتیم مسابقات داخلی را برای رده های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار کنیم. مسابقه دختران ۱۴ تا ۱۷ بهمن و مسابقه پسران سه روز پس از آن برگزار می شود.

او افزود: مسابقات استعدادیابی نیز چون به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، تصمیم گرفتیم ۱۱ منطقه کشور مسابقاتی را در رده های سنی زیر ۱۱، ۱۳، ۱۵ و ۱۷ سال برگزار کنند و فدراسیون نیز برای نفرات منتخب مسابقه ای را در فروردین ۱۴۰۰ برگزار می کند. از این طریق می خواهیم تیم های ملی خود را برای مسابقات آسیای میانه آماده کنیم.

انتهای پیام

Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *