معرفی محصولات, مقالات ورزشی

راهنمای خرید کفش اسکیت

راهنمای خرید کفش اسکیت

راهنمای خرید کفش اسکیت

اسکیت های چهار چرخ انواع مختلفی دارن برای کارایی های مختلف که باید به آن توجه داشته باشیم که این راهنما به شما کمک می کند تا بهترین کفش اسکیت چهار چرخ مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید.

اگر می خواهید یک جفت اسکیت همه جانبه با ظاهر کلاسیک اسکیت داشته باشید، باید به سراغ اسکیت های چهار چرخ بروید – که به عنوان اسکیت های چهار چرخ نیز شناخته می شوند. آنها با یک صفحه پایه گسترده طراحی شده اند که ثبات خوبی را برای شما فراهم می کند و برای همه سنین – کودکان و همچنین افراد مسن تر مناسب هستند. بسیاری از اسکیت های چهار چرخ به عنوان اسکیت های کلاسیک از زمانی که برای اولین بار در بازار بودند، تلقی می شوند. آنها اغلب خاطرات دوران کودکی را به تصویر می کشند و حس روزهای خوب گذشته را به وجود می آورند، به همین دلیل است که بسیاری از مردم آنها را انتخاب می کنند. آنها همچنین با ظاهر قدیمی مدرسه قدیمی خود بسیار شیک هستند. برخی از اسکیت های غلتکی را می توان برای سفرهای طولانی تر و حمل و نقل استفاده کرد، در حالی که برخی دیگر برای حرکات نمایشی مناسب هستند.

نکات مهم در خرید کفش اسکیت

چرخ ها: اسکیت های غلتکی با چهار چرخ به صورت جفت عرضه می شوند که باعث می شود برای ایستادن روی آن پایدار باشند. اگر می خواهید به عنوان اولین خریدار به چرخ ها نگاه کنید، فقط باید تصمیم بگیرید که چرخ های سخت یا نرم می خواهید. سختی یک چرخ با مقیاس طول سنج که از 0 تا 100 آمپر است مشخص می شود. هرچه به 100 نزدیکتر باشید، چرخ ها سخت تر می شوند. چرخ‌های سخت‌تر طول عمر بیشتری دارند، اما چسبندگی و جذب ضربه کمتری دارند. چرخ‌های نرم‌تر چسبندگی و جذب ضربه بهتری دارند، اما طول عمر کمتری دارند.

بلبرینگ: مهم است که با بلبرینگ ها به خوبی رفتار کنید تا مطمئن شوید که اسکیت های چهارگانه شما بهترین عملکرد خود را دارند. این یعنی: تا حد امکان از آب و مرطوب خودداری کنید. از شن و ماسه و خاک دوری کنید. معمولاً توجه به سختی چرخ هنگام خرید اسکیت های غلتکی چهارتایی مهم نیست، زیرا به ندرت به سرعت آنقدر بالا می رسید که بر روی رتبه بندی سختی چرخ ها ABEC که باید داشته باشید تأثیر بگذارد.

هارد بوت در مقابل سافت بوت: اسکیت های چهار چرخ به صورت بوت های سخت / پوسته سخت یا به صورت بوت های نرم / پوسته های نرم موجود هستند. بوت های سخت برای استفاده در تناسب اندام و سواری طولانی تر بسیار عالی هستند، زیرا ثبات و پشتیبانی خوبی دارند. آنها همچنین این مزیت را دارند که در صورت فرسوده شدن لاینر قابل تعویض است. اگر می خواهید یک اسکیت قابل مانور بیشتر برای حرکات نمایشی داشته باشید، بوت های نرم انتخاب مناسبی هستند. بوت های نرم همچنین دارای مزیت تهویه بهتر و وزن کمتر هستند.

اندازه: همیشه راهنمای سایز ارائه شده در صفحه محصول را بخوانید. قانون سرانگشتی: حدود 1 سایز بزرگتر از سایز کفش معمولی انتخاب کنید – مگر اینکه در راهنمای سایز چیز دیگری ذکر شده باشد. انتخاب اندازه مناسب ممکن است کمی مشکل باشد. چیزی که مهم است این است که اسکیت ها بدون اینکه خیلی سفت و یا خیلی شل باشند به دور پاهای شما محکم شوند. برای برخی افراد، این به این معنی است که سایز کفش معمولی خود را انتخاب کنند، در حالی که برای برخی دیگر، افزایش سایز باعث تناسب مناسب می شود. به عنوان اولین خریدار، توصیه می کنیم که یک سایز بالاتر بخرید. همچنین به یاد داشته باشید که ابتدا راهنمای اندازه را مطالعه کنید، زیرا اگر یک مدل خاص از نظر اندازه بسیار کوچک است، ممکن است مجبور شوید دو سایز بالاتر بخرید. در هر صورت، همیشه ایده خوبی است که اسکیت های خود را در خانه امتحان کنید. مهم است که انگشتان پای شما به بینی اسکیت برخورد نکند، زیرا این بدان معنی است که آنها خیلی کوچک هستند.

جنس تیغه: اسکیت های چهار چرخ با یک تیغه زیر آن عرضه می شوند. اکثر تیغه ها از نایلون (پلاستیک) ساخته شده اند که وزن اسکیت را سبک تر می کند و تیغه ها از آلومینیوم ساخته شده اند که آنها را قوی تر اما سنگین تر می کند. اسکیت های چهار چرخ نیز با کوسن هایی در زیر طراحی شده اند که می توان آنها را به دلخواه تعویض کرد. آنها تعیین می کنند که اسکیت ها چقدر چابک هستند. هرچه بالشتک‌ها نرم‌تر باشند، اسکیت‌ها چابک‌تر می‌شوند. هرچه بالشتک‌ها سخت‌تر باشند، اسکیت‌ها در جهت پایدارتر می‌شوند.

حفاظت از اسکیت: ما همیشه توصیه می کنیم که از تجهیزات ایمنی تایید شده استفاده کنید. به همین دلیل است که در فروشگاه Onlysport فقط تجهیزاتی پیدا می کنید که توسط سازمان های مربوط به تایید ایمنی آن تایید شده است. علاوه بر این، بیشتر تجهیزات ما توسط اسکیت بازان آزمایش شده است. به عنوان حداقل، ما یک کلاه اسکیت را توصیه می کنیم زیرا محافظت بیشتری از پشت سر و محافظ مچ را فراهم می کند زیرا معمولاً هنگام سقوط از دست ها استفاده می کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که تجهیز کامل به محافظ اسکیت (کلاه اسکیت، محافظ مچ، زانوبند و بالشتک آرنج) می‌تواند به شما احساس ایمنی بیشتری بدهد که به شما اطمینان بیشتری می‌دهد و در نتیجه سریع‌تر یاد می‌گیرید.

مرکز خرید کفش اسکیت در تهران فروشگاه انلی اسپرت ، خرید کفش اسکیت بچگانه ، خرید کفش اسکیت بزرگسال و خرید کفش اسکیت ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *