معرفی محصولات, مقالات ورزشی

راهنمای انتخاب راکت تنیس ویلسون

راهنمای-انتخاب-راکت-ویلسون

راهنمای انتخاب راکت تنیس ویلسون

راهنمای انتخاب راکت تنیس ویلسون: به عنوان یکی از باسابقه ترین برندهای تجهیزات تنیس در جهان، ما می دانیم که انواع مختلفی از بازیکنان تنیس وجود دارد. کار ما این است که برای هر کدام از آنها یک راکت بسازیم. ویلسون چهار خط راکت کلیدی را ارائه می دهد که هر کدام بر روی یک مزیت عملکردی خاص تمرکز دارند که عبارتند از Precision، Feel، Power و Control. هنگامی که بازیکنی بداند که از راکت خود به دنبال چه سودی است، وزن ها و اندازه های سر متفاوتی داریم که سطح بیشتری از سفارشی سازی را برای هر نوع بازیکنی فراهم می کند. انتخاب راکت تنیس مناسب برای سطح مهارت خود قبل از اینکه بتوانید بهترین راکت تنیس را برای سطح بازی خود انتخاب کنید، مهم است که دو عنصر ساخت راکت را درک کنید:

اندازه سر و وزن. اندازه های سر راکت تنیس: OVERSIZE: 105 اینچ یا بزرگتر MIDPLUS: 98 تا 104 اینچ اندازه متوسط: 85 تا 97 اینچ

وزن راکت تنیس: قاب سبک وزن: 9 تا 9.7 اونس / 255 تا 275 گرم قاب متوسط: 9.8 – 11 اونس / 275 – 310 گرم قاب سنگین وزن: 11 اونس / 310 گرم یا سنگین تر تنیس بازان مبتدی بازیکنانی که ابتدا بازی تنیس را یاد می گیرند باید با یک راکت سبک با اندازه سر بزرگتر شروع کنند که اغلب به آن راکت “اورسایز” می گویند. این به آن‌ها کمک می‌کند که به طور مداوم با توپ تماس برقرار کنند، در حالی که یاد می‌گیرند بدون ساییدگی بازوی خود رال بزنند، زیرا ماهیچه‌هایشان به بازی عادت می‌کنند. هنگام انتخاب راکت تنیس برای یک مبتدی، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید: اندازه سر بزرگ قاب سبک تر قدرت بیشتر Wilson’s Ultra یا Triad راکت های عالی برای تنیس بازان مبتدی هستند. کنجکاو در مورد بیشتر؟ ویلسون مجموعه ای از راکت های تنیس مبتدی را انتخاب کرده است تا انتخاب راکت مناسب را آسان کند.

بازیکنان تنیس متوسط بازیکنان متوسط ​​​​می توانند شروع به کاهش اندازه سر خود کنند و وزن بیشتری به راکت خود اضافه کنند زیرا عضلات تنیس آنها رشد می کند و یاد می گیرند که به تنهایی سرعت بیشتری ایجاد کنند. انجام این دو کار به آنها این امکان را می دهد که قدرت تازه یافته خود را تحت کنترل نگه دارند. هنگام انتخاب راکت برای تنیس بازان متوسط، موارد زیر را در نظر داشته باشید: اندازه سر Oversize یا Midplus قاب با وزن متوسط قدرت کمتر تولید شده از راکت، کنترل بیشتر برای تنیس بازان متوسط، راکت های تنیس Wilson’s Clash یا Blade را بررسی کنید.

بازیکنان تنیس پیشرفته بازیکنان پیشرفته باید از راکت هایی با اندازه متوسط ​​استفاده کنند که به آنها اجازه می دهد با کنترل، احساس و دقت بازی کنند. این سه مزیت احساس اتصال بیشتر به توپ را ایجاد می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در هنگام شوت‌های خود با اطمینان بیشتری بازی کنند. هنگام انتخاب راکت برای تنیس بازان پیشرفته، موارد زیر را در نظر داشته باشید: اندازه سر متوسط ​​تا متوسط قاب با وزن متوسط ​​تا سنگین راکت های بهینه شده برای کنترل و احساس، مانند Blade یا Pro Staff.

انتخاب یک راکت برای سبک ضربه زدن: صرف نظر از سبک ضربه زدن شما، ویلسون یک راکت مخصوص شما ساخته است. بازیکنانی که با ضربات کوتاه یا صاف بازی می کنند، معمولاً راکت خود را برای تولید نیرو ترجیح می دهند. برای این سبک سوئینگ، بازیکنان مبتدی یا متوسط ​​باید به سراغ راکت تنیس Ultra بروند، در حالی که بازیکنان پیشرفته تر باید از یک کادر حرفه ای استفاده کنند. بازیکنانی که با نوسانات عمودی مدرن‌تر بازی می‌کنند، معمولاً می‌خواهند راکت‌هایشان کنترل و احساس بیشتری ایجاد کند. بازیکنان مبتدی یا متوسط ​​باید با کلش شروع کنند در حالی که بازیکنان پیشرفته با Blade بیشتر احساس اعتماد خواهند کرد. ساخت راکت تنیس هنگام انتخاب یک راکت، سه عنصر وجود دارد که بر قدرت و کنترل تأثیر می گذارد: اندازه سر، وزن و الگوی رشته. هدسایز بزرگتر = قدرت بیشتر. اندازه سر کوچکتر = کنترل بیشتر راکت سبک تر = قدرت بیشتر. راکت سنگین تر = کنترل بیشتر Stringbed باز = قدرت بیشتر. تخت رشته متراکم تر = کنترل بیشتر

Tennis Strings

زه راکت های بازیکنان مبتدی تا متوسط، بزرگسالان، یا کسانی که از آرنج ضعیفی دارند، باید با رشته های چند رشته ای بازی کنند در حالی که بازیکنان پیشرفته می توانند در رشته پلی استر بازی کنند. بازیکنان معمولاً باید چند رشته را از 53 تا 55 پوند شروع کنند و سپس از آنجا تنظیم کنند. تنش بالاتر = کنترل بیشتر، در حالی که تنش کمتر = قدرت بیشتر. اگر رشته ای را به صورت ترکیبی (نیم پلی/نیم مولتی) می زنید، پلی استر را 2 پوند زیر مولتی فیلامنت رشته کنید. به طور معمول، شما باید از پلی استر ریسمانی بالاتر از 54 پوند اجتناب کنید، زیرا در حال حاضر یک ماده بسیار سفت است.

اندازه های گیره راکت: اندازه گیری راکت 0 تا 5 یا در ایالات متحده 4 (0) – 4 5/8 اندازه گیری می شود. اکثر زنان بالغ با 4 ¼ (اندازه 2) به موفقیت دست می یابند در حالی که مردان معمولاً به سمت 4 3/8 (اندازه 3 گرفتن) جذب می شوند. با این حال، روندهای اخیر نشان داده است که بازیکنان از اندازه های کوچکتر برای تولید چرخش بیشتر استفاده می کنند. اگر مطمئن نیستید که چه اندازه دستگیره برای شما مناسب است، همیشه بهتر است از یک دسته کوچکتر استفاده کنید زیرا می توانید برای افزایش ضخامت دسته از گیره بیش از حد استفاده کنید.

راهنمای انتخاب راکت تنیس ویلسون

رهبران در نوآوری راکت برای چندین دهه: ویلسون رهبر نوآوری در راکت تنیس بوده است. تیم ما هزاران ساعت را صرف مهندسی کرده است تا راکت عالی را برای تمام سطوح بازی تنظیم کند. یکی از نوآوری‌هایی که ویلسون را منحصربه‌فرد می‌کند، آخرین فناوری محافظت‌شده با حق ثبت اختراع ما، “خم شدن سه بعدی” است که در کل خط راکت‌های ما تعبیه شده است. 3D Bending™ مربوط به سه لحظه خمشی است که هنگام تماس راکت با توپ رخ می دهد. خمش افقی خمشی از جلو به عقب است که در طی یک نوسان صاف یا “سنتی” و افزایش کنترل رخ می دهد. خمش عمودی خمشی به سمت بالا و پایین است که در طول یک نوسان عمودی یا “مدرن” رخ می دهد و زمان ماندن و چرخش را افزایش می دهد. خمش پیچشی پیچشی است که رخ می دهد و نوسانات را در ضربات خارج از مرکز تثبیت می کند. ویلسون به نحوه تنظیم این سه لحظه خمشی کلیدی برای بهینه سازی راکت های مختلف برای بازیکنان مختلف تسلط دارد. ویلسون که به طور مداوم از فناوری راکت تنیس استفاده می‌کند، خطی از راکت‌های تنیس را با اعمال استانداردهای کیفی برای بازی‌پذیری نهایی توسعه داده است. می‌توانید کل مجموعه راکت‌های تنیس، رشته‌ها و لوازم جانبی ما را کاوش کنید، یا راکت خود را برای تجربه‌ای منحصر به فرد از بازی شخصی‌سازی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *