خرید اینترنتی کتونی, معرفی محصولات, مقالات ورزشی

تکنولوژی های مورد استفاده در کفش های سالنی سالمینگ Salming

تکنولوژی های مورد استفاده در کفش های سالنی سالمینگ Salming

تکنولوژی های مورد استفاده در کفش های سالنی سالمینگ Salming

تکنولوژی های مورد استفاده در کفش های سالنی سالمینگ Salming:

Roll BarROLLBAR : «افزایش شعاع در سمت داخلی بیرونی کف پا، چرخاندن پا به سمت داخل و فشار انگشت پا را تسهیل می‌کند.  برداشت ما: مزیت کلیدی فناوری Rollbar کمکی است که برای هل دادن به سمت توپ ارائه می دهد. هنگامی که پای خود را به داخل زمین می‌کشید تا به جلو فشار بیاورید، رولبار به پا اجازه می‌دهد تا به سمت داخل به سمت انگشت پا حرکت کند تا فشار بهتری ایجاد کند. علاوه بر این، کفش ها در ناحیه پنجه بسیار محکم هستند تا انرژی انتقال یافته به زمین را به حداکثر برسانند و بهترین حرکت ممکن را ارائه دهند.

TGS

T.G.S. 62/75 : «سیستم راهنمای پیچشی. فاصله پاشنه تا گوی پا (62 درصد کفش) با ثبات بیشتری طراحی شده است که به خط موسوم به “باله” با زاویه 75 درجه ختم می شود. در مقابل خط 75 درجه، این کفش به انعطاف پذیری بیشتری برای تحریک حرکات طبیعی پا مجهز شده است. TGS 62/75 تمام معیارهای چرخه راه رفتن را در نظر می گیرد. همچنین فشارهای ناشی از اصطکاک در حین حرکات جانبی را نرم می کند. کفش دقیقاً در مکان‌های مناسب خم می‌شود و حرکات طبیعی جانبی و جلویی پا را تحریک می‌کند. برداشت ما: قسمت پشتی کفش محکم تر است و برای بهبود تعادل و ثبات طراحی شده است. قسمت جلویی کفش طوری طراحی شده است که آزادی حرکت بیشتری داشته باشد تا به پای شما اجازه حرکت و عملکرد طبیعی بدهد. تقسیم در خط باله اتفاق می افتد. اگر می‌خواهید پاشنه‌هایتان را از روی زمین بالا ببرید تا وزنتان روی قسمت جلوی پایتان باشد، «خط باله» جایی است که پایتان از زمین خارج می‌شود. همچنین سالمینگ کفش را طوری طراحی کرده است که انعطاف پذیر باشد. قسمت جلوی کفش انعطاف پذیرتر است. 62 درصد پشتی کفش سفت تر است تا حداکثر پایداری را ایجاد کند.

Exoskeleton

EXOSKELETON™ : “ExoSkeleton کاملا یکپارچه، سیستم بندکشی را برای حمایت به هم متصل می کند و قسمت میانی پا را تثبیت می کند. یک توری بادوام نازک تنفسی. ساختار زبانه ای که در آن زبانه با فضای داخلی کفش ادغام می شود و اطمینان حاصل می کند که زبان همیشه در اولویت قرار دارد.  برداشت ما: این یکی از فناوری‌های کلیدی است. این کفش عمدتاً از مش ساخته شده است. EXOSKELETON کاملاً یکپارچه پشتیبانی لازم را از کفش فراهم می کند. اسکلت بیرونی نوارهای کوچکی است که از زیر پا بالا می‌آید و سپس از اطراف پا بالا می‌آید و به ناحیه بند کفش وارد می‌شود. آنها بسیار سبک هستند اما بسیار محکم هستند و پای شما را در داخل کفش ثابت نگه می دارند. این یک جزء حیاتی در حمایت جانبی است، زیرا اگر هنگام کاشت پا روی یک حرکت جانبی، پای شما شروع به لیز خوردن به سمت خارج کند، وزن شما شروع به انتقال به بیرون می کند و این خطر آسیب را افزایش می دهد. همچنین باعث کاهش عملکرد می شود.

viperskin

VIPERSKIN :  سه لایه جدید که دارای یک توری نرم در پایین، به سمت پا، قسمت های تقویت شده با میکروفیبر است و با یک فیلم نازک TPU مهر و موم شده است. ترکیب این قسمت ها ساختاری صاف و سفت ایجاد می کند که پا را در جای خود نگه می دارد. یک تناسب خوب.” برداشت ما: رویه VIPERSKIN بسیار متفاوت از آن چیزی است که در Hawk، Kobra 2 یا نسخه قبلی Viper وجود دارد. لایه مش داخلی راحتی و تنفس را فراهم می کند. در مناطق سایش کلیدی تقویت می شود تا دوام خوبی داشته باشد. لایه بیرونی یک لایه TPU است که رویه را می‌بندد اما در قسمت‌های ضروری سوراخ می‌شود تا به کفش اجازه تنفس بدهد. 

Ergo

 ERGO : برای تثبیت  پاشنه، که کلیدی برای ایجاد تناسب و راحتی عالی است، ما یک فنجان پاشنه آناتومیک جدید Ergo ایجاد کرده‌ایم که کمی بلندتر از کاپ پاشنه متوسط ​​است.” برداشت ما: توصیف سالمینگ واضح و دقیق است. جام پاشنه Ergo کمک می کند تا پاشنه شما در پشت کفش قفل شود تا از لیز خوردن آن جلوگیری شود. این کار از ساییده شدن پشت پای شما به کفش جلوگیری می کند و از ایجاد تاول جلوگیری می کند.

Hexagrip

HEXAGRIP : یک ترکیب لاستیکی سبک و بسیار بادوام جدید – HX120 – که دارای الگوی Salmings HexaGrip™ است که برای بهترین چسبندگی ممکن بر روی تمام سطوح داخلی طراحی شده است.” برداشت ما: Hexagrip اولین بار در سری کبری معرفی شد. این یک به روز رسانی برای لاستیک است که آنها در زیره کفش استفاده می کنند. این لاستیک به شکل هگزا، یک الگوی 6 وجهی شکل گرفته است تا بهترین چسبندگی ممکن را به زمین ارائه دهد. HexaGrip کشش باورنکردنی را فراهم می کند. برای به حداکثر رساندن حرکت خود، به کفش های دادگاهی خود نیاز دارید که بهترین چسبندگی ممکن را داشته باشند و HexaGrip استثنایی است. چنگ زدن خوب در زمین از منظر پیشگیری از آسیب نیز مهم است، زیرا اگر روی لانژ لیز بخورید، خطر پارگی ماهیچه‌ها وجود دارد. Salming XR112 با HexaGrip بهترین متریال زیره آنها است.

Rubber

XR110 : برای کمک به شما در کنترل خود در پیچ ها، زیره بیرونی XR110 ما دارای یک ترکیب توسعه یافته چسبناک اضافی است!” برداشت ما: لاستیک XR110 ترکیبی است که زیره Viper، Race و Adder از آن ساخته شده است. چسبندگی عالی در زمین فراهم می کند. همه کفش‌های سالمینگ به خوبی می‌گیرند که به عملکرد آنها کمک می‌کند. گرفتن خوب همچنین خطر لیز خوردن پا از زیر شما را کاهش می دهد که خطر آسیب را کاهش می دهد.

LMS

LMS : تثبیت کننده حرکت جانبی – یک واحد پیچشی دوگانه یکپارچه با وزن سبک ویژه طراحی شده که از پا در هنگام حرکات جانبی سریع و نامنظم حمایت می کند.” برداشت ما: ثبات جانبی یکی از اجزای کلیدی عملکرد و ایمنی در یک کفش طراحی شده برای اسکواش است. حرکات جانبی زیادی در اسکواش وجود دارد که نیاز به تغییر جهت سریع است. LMS سالمینگ پایداری پیچشی کفش را در بخش میانی آن فراهم می کند. این به جلوگیری از غلتیدن پای شما به سمت بیرون هنگام کاشت پای خود برای تغییر جهت کمک می کند. این کار خطر آسیب دیدگی را کاهش می‌دهد (غلتاندن مچ پا) و به شما امکان می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن جهت را تغییر دهید.

LMS 2

LMS+ 11°/8°/5° : «ایست‌های سریع ، پا را در معرض خطر غلتیدن به سمت بیرون قرار می‌دهد و باعث آسیب می‌شود. LMS+ (Lateral Movement Stabilizer Plus) یک طراحی منحصر به فرد با زاویه مثبت 11 درجه است که از چرخش پا به سمت بیرون جلوگیری می کند. برداشت ما: LMS+ سیستم LMS را برای ایجاد ثبات جانبی در کفش تحسین می کند. زاویه 11°/8°/5° به زاویه ای از سمت جانبی (خارجی) پا به سمت داخلی (داخلی) پا اشاره دارد. یک زاویه 11، 8 از 5 درجه وجود دارد که ضلع جانبی آن بالاتر از ضلع داخلی است. این زاویه وزن شما را به سمت داخل نگه می دارد و به جلوگیری از غلتیدن پای شما به سمت بیرون کمک می کند.

Softfoam

SOFTFOAM : یک ترکیب بالشتکی که در ناحیه ضربه پاشنه طراحی شده برای کاهش نیروهای ضربه طراحی شده است. ناحیه  پاشنه SoftFOAM 70% خواص جذب ضربه بهتری نسبت به زیره استاندارد EVA دارد. ترکیب RECOIL™ و SoftFOAM™ – یک ساختار ساندویچی ایجاد می کند. تا عملکرد خود را به حداکثر برسانید.” برداشت ما: یک ترکیب بالشتکی که در ناحیه ضربه پاشنه طراحی شده است تا نیروهای ضربه را کاهش دهد. ناحیه درج پاشنه SoftFOAM™ دارای 70٪ خاصیت جذب ضربه بهتر نسبت به زیره میانی استاندارد EVA است. ترکیب RECOIL™ و SoftFOAM™ – یک ساختار ساندویچی ایجاد می کند که عملکرد شما را به حداکثر می رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *