اخبار بدمینتون, اخبار ورزشی

سه محور اصلی در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان

سه محور اصلی در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان

سه محور اصلی

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور; در نشستی صمیمی با محمود کلهری شهردار منظقه ۵ تهران دیدار و گفت‌: سه محور اصلی در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان چیست.

به گزارش مجله اونلی اسپرت در این نشست دکتر ابطحی گفت; ایجاد تحول، اثربخشی و رسیدن به تکامل سه محور اصلی است که در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی به آن توجه شده است.

او با تاکید بر ایجاد تعامل موثر میان دستگاه‌های مختلف در راستای تکریمِ قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ابراز امیدواری کرد; همکاری خوبی در این خصوص میان صندوق و شهرداری منطقه ۵ ایجاد شود.

شهردار منطقه ۵ نیز در این دیدار گفت: تجلیل و قدردانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، ضروری است و همواره باید در اولویت و دستورکار باشد.

محمود کلهری اظهار کرد تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی که با تلاش فراوان باعث افتخارآفرینی ایران زمین می‌شوند; امری ضروری است که نباید از آن غافل ماند این مهم هم سبب ایجاد دلگرمی و نشاط برای پیشکسوتان ‌می‌شود ; هم باعث ایجاد انگیزه و روحیه برای جوانان می‌شود که به ورزش کردن، گرایش پیدا کنند.

شهردار منطقه ۵ گفت; سرمایه‌های انسانی بسیار زیادی در منطقه ۵ وجود دارند که باید با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی صحیح، اقدام‌های لازم برای قدردانی و تکریم از این عزیزان، انجام شود.

کلهری گفت; فرهنگسازی برای تکریم از قهرمانان و مفاخر، نیاز به برنامه ریزی صحیح و بلندمدت دارد.

موسوی، رییس اداره ورزش منطقه نیز گفت هر چه پیشکسوتان ورزش ما مورد حمایت و توجه قرار گیرند ; جوانان بیش‌تری برای ادامه راه قهرمانی این بزرگان‌ترغیب می‌شوند.

Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *