اخبار ورزشی

موفقیت بانوان ایران در رور نخست رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا

بانوان ایران در مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شدند.

به گزارش مجله اونلی اسپرت، مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ظهر امروز با حضور ۱۲ تیم و بیش از ۵۰۰ ورزشکار در شهر آلماتی قزاقستان در شرایطی آغاز شد که در روز نخست، رقابت ها در بخش مستر پیگیری شد.
در بخش بانوان، ایران امروز ۴ نماینده داشت که مریم مجله اونلی اسپرتان فرد در وزن ۷۰ کیلوگرم توانست در دو دست راست و چپ به مدال طلا دست پیدا کند.
ماهرخ سادات احمدپناه در وزن ۸۰ کیلوگرم موفق شد در دو دست راست و چپ مدال طلا را به ارمغان بیاورد.
در وزن ۸۰+ کیلوگرم و در دست راست سونیا امیرشقاقی به مدال نقره دست پیدا کرد و رویا مهبودی برنز گرفت. همچنین در دست چپ رویا مهبودی به مدال نقره رسید و سونیا امیرشقاقی به مدال برنز دست پیدا کرد. در این دسته ورزشکار کشور قزاقستان توانست در هر دو دست راست و چپ به مدال طلا دست پیدا کند.
همچنین پرویز زارعی تنها نماینده ایران در بخش مستر مردان نیز تا دقایقی دیگر با رقبای خود دیدار خواهد کرد.
تیم ملی مچ اندازی بانوان ایران برای نخستین بار به مسابقات آسیایی اعزام شده است.
مسابقات قهرمانی آسیا تا روز ۳ شهریورماه در قزاقستان ادامه دارد و نمایندگان ایران در بخش جوانان و بزرگسالان طی روزهای آینده به مصاف رقبای خود می روند.
انتهای پیام
Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *