مقالات ورزشی

شکست تیم فوتبال ایران مقابل تیم دوم الجزایر!!!

شکست تیم فوتبال ایران مقابل تیم دوم الجزایر!!!

شکست تیم فوتبال ایران مقابل تیم دوم الجزایر!!!

شکست تیم فوتبال ایران مقابل تیم دوم الجزایر!!! : تیم ملی ایران در دیداری دوستانه مقابل الجزایر 2-1 شکست خورد.

به گزارش ورزش سه ، در حالی‌که شاگردان دراگان اسکوچیچ هیچ دیدار دوستانه‌ای را در اردوی خرداد ماه نداشتند، سرانجام یک‌شنبه شب برابر الجزایر قرار گرفتند تا مقابل تیم جمال بلماضی خود را محک بزنند. به دلیل اشتباه راننده اتوبوس الجزایر و تاخیر در رسیدن این تیم به ورزشگاه، بازی با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد.

در شروع این بازی تیم ملی نمایش چندان خوبی نداشت و سرانجام روی پاس اشتباه علیرضا جهانبخش در آخرین دقایق نیمه اول، دروازه امیر عابدزاده پراشتباه باز شد. در این صحنه ریاض بن عیاد پس از توپ‌ربایی در یک‌سوم دفاعی ایران به سرعت وارد محوطه جریمه حریف شد و ضربه نهایی را وارد دروازه کرد. پس از این گل و در آخرین موقعیت الجزایر، عابدزاده واکنش خوبی را از خود نشان داد.

نیمه دوم با دو تغییر برای ایران آغاز شد و در حالی‌که امید ابراهیمی و میلاد سرلک وارد زمین شدند، تیم ملی نمایش بهتری را ارائه کرد و پس از اینکه مهدی طارمی روی یک بازیخوانی فوق العاده صاحب فرصت شد و این توپ را گلر حریف سیو کرد، سرانجام جهانبخش توانست دروازه را باز کند. در صحنه گل نورافکن توپ را به دهانه دروازه فرستاد و جهانبخش اشتباه خود را به این شکل جبران کرد.

در حالی‌که می‌رفت بازی با همین نتیجه به پایان برسد، دوباره روی اشتباه و این بار پاس امید نورافکن، عموره توانست گل دوم را هم بزند. در این صحنه آقاسی و حسینی هم نتوانستند مانع گلزنی او شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *