اخبار بدمینتون, اخبار والیبال و بسکتبال, اخبار ورزشی

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد

در حکمی از سوی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، اعظم کریمی سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شد.

به گزارش مجله اونلی اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی، در حکمی از سوی محمدتقی امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، اعظم کریمی سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب و معرفی شد.

وی دانشجوی دکتری علوم ارتباطات اجتماعی و از فعالان با سابقه ورزش و جوانان کشور است.

وی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و از فعالان رسانه‌ای برنامه ساز و کارشناس مجری صدا و سیما بوده و سابقه همکاری در نهادها و دستگاه‌های اجرایی ملی و ادارات کل ورزش و جوانان استانها را در کارنامه کاری دارد.

همچنین رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با اهدای یک لوح تقدیر و تشکر از زحمات ناهید مرشدی که پیش از این در سمت نایب رییسی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی فعالیت می‌کرد، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *