اخبار ورزشی

رکوردشکنی ورزشکار برزیلی با هفتمین حضور در المپیک

یک بازیکن تیم ملی فوتبال زنان برزیل برای هتمین بار حضور در المپیک را تجربه خواهد کرد که بین ورزشکاران فعلی در المپیک یک رکورد است.

به گزارش مجله اونلی اسپرت و به نقل از تلگراف، میرالدس فورمیگا، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان برزیل برای هفتمین بار حضور در المپیک را تجربه خواهد کرد که بین ورزشکاران فعلی در المپیک یک رکورد است.
او از المپیک ۱۹۹۶ آتالانتا در تمامی دوره‌ها تیم ملی زنان برزیل را همراهی کرده است و حالا حضور خود را در بازی‌های المپیک به هفت دوره می‌رساند.
در واقع از سال ۱۸۹۶ تاکنون ۳۱ ورزشکار در هفت دوره رقابت‌های المپیک یا بیش‌تر شرکت کرده‌اند که یان میلار، دونده کانادایی در صدر  است که در ۱۰ دوره حضور داشته است. در مورد ورزش بانوان، فقط سه زن بیش‌تر از بازیهای فورمیگا حضور داشته‌اند: لسلی تامپسون کانادایی، ژوزفا ایدم ایتالیایی و نینو سالوکوادزه گرجی.
او هم‌چنین در سال ۲۰۱۹ در حالی که ۴۱ سال سن داشت در جام جهانی زنان شرکت کرد تا رکورد مسن‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی زنان را به خود اختصاص دهد.
تیم ملی فوتبال زنان برزیل در اولین دیدار خود در المپیک باید برابر تیم ملی زنان چین قرار گیرد.
انتهای پیام
Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *