اخبار تنیس, مقالات ورزشی

تیم والیبال ایران مقابل ژاپن شکست خورد!

تیم والیبال ایران مقابل ژاپن شکست خورد و تحقیر شد!

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ششمین و آخرین روز هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان امروز (یکشنبه 22 خرداد) با شش دیدار در دو شهر اوتاوا و برازیلیا پیگیری می‌شود.

در دومین دیدار امروز گروه اول این رقابت‌ها در شهر برازیلیا دو تیم ملی والیبال ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان بهروز عطایی که هنوز خستگی دیدار با استرالیا در چهره‌ آن‌ها مشهود بود، در این مسابقه سه بر صفر مغلوب تیم ژاپن باتجربه و آماده شدند.

ژاپنی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 14 و 25 بر 19 در این دیدار به پیروزی رسیدند تا سومین برد خود در هفته نخست را جشن بگیرند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور، مهدی جلوه، امیرحسین توخته و امین اسماعیل‌نژاد استفاده کرد.

مرتضی شریفی، اسماعیل مسافر، علی رمضانی، محمدرضا موذن و محراب ملکی‌سرخی دیگر بازیکنان ایران در این دیدار بودند که با صلاحدید عطایی به میدان رفتند.

ماساهیرو سکیتا، یوکی ایشیکاوا، آکیهیرو یامااوچی، یوجی نیشیدا، ران تاکاهاشی، تایشی اونو درا بازیکنان تیم ژاپن در ابتدای این مسابقه بودند که در مناطق شش گانه زمین این تیم قرار گرفتند و توموهیرو یاماموتو نیز لیبرو این تیم بود. هدایت تیم ژاپن را فیلیب بلین برعهده داشت.

مزوفی تیبور از فنلاند به عنوان داور اول و رنه کارینا نومی از آرژانتین به عنوان داور دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه 22 خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از 14 ساعت برگزار کردند که استرالیا را سه بر یک شکست دادند و مقابل ژاپن نیز نتیجه را واگذار کردند تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها با دو برد و دو باخت پایان دهند.

فروش انواع کفش مخصوص والیبال فقط در فروشگاه ورزشی انلی اسپرت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *