اخبار تنیس, مقالات ورزشی

تمرین والیبال مردان ایران پیش از مسابقه با صربستان

تمرین والیبال مردان ایران پیش از مسابقه با صربستان

تمرین والیبال مردان ایران پیش از مسابقه با صربستان: به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که از روز دوشنبه تمرینات خود را در اردوی برون مرزی صربستان آغاز کرده است، شب گذشته (سه‌شنبه دهم خرداد) آخرین تمرین توپی قبل از دیدار دوستانه با تیم ملی صربستان را انجام داد.

در این تمرین که  از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت محلی آغاز شد، شاگردان بهروز عطایی ابتدا به گرم کردن پرداختند و سپس سرویس‌های سرعتی و قدرتی را در برنامه داشتند. در این تمرین سرمربی تیم ملی ایران از بازیکنان خواست به هیچ عنوان سرویس موجی یا کنترل شده نزنند و حتما از سرویس‌های پرشی استفاده کنند.

در ادامه بازیکنان دریافت و اسپک را در برنامه خود داشتند که در این تمرین کری بین بازیکنان به ویژه میان میلاد عبادی‌پور و صابر کاظمی جلب توجه کرد. پس از این تمرین شاداب، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و مسابقه دادند.

در یک سمت زمین این مسابقه حضرت‌پور، عبادی‌پور، اسفندیار، کاظمی، وادی و عابدینی حضور داشتند و در سمت دیگر جلوه، شریفی، توخته، اسماعیل‌نژاد، رمضانی، موذن، ملکی و مسافر در دقایقی از بازی به میدان رفتند.

تمرینات تیم ملی والیبال در نهایت بعد از 180 دقیقه با حضور در سالن بدنسازی و سرد کردن با وزنه‌ها به پایان رسید.

صبح امروز (چهارشنبه یازدهم خرداد) و از ساعت 10:30 به وقت محلی تیم ملی یک جلسه تمرین بدنسازی دارد و پس از آن جلسه آنالیز تیم ملی صربستان در دستور کار قرار دارد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت 17:15 دقیقه به وقت محلی و 19:45 به وقت ایران در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

گفتنی است هدایت تیم ملی صربستان بر عهده ایگور کولاکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران است.

خرید کفش های والیبال اسیکس در فروشگاه ورزشی انلی اسپرت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *