اخبار بدمینتون

بازنشستگی ستاره بسکتبال NBA به خاطر مشکلات قلبی

لامارکوس آلدریج با سابقه ۷ بار حضور در ستارگان NBA به دلیل مشکلات قلبی اعلام بازنشستگی کرد.

به گزارش مجله اونلی اسپرت و به نقل از تایمز، لامارکوس آلدریج بازنشستگی خود را در ۳۵ سالگی به دلیل مشکلات قلبی اعلام کرد.

در سال ۲۰۰۷ ، وی به سندرم ولف پارکینسون وایت مبتلا شد. وی آخرین بازی خود را در ۱۱ آوریل برابر لس آنجلس لیکرز انجام داد و پس از آن در بیمارستان بستری شد.

آلدریج نوشت: “من الان بهتر هستم ، اما آنچه شب بعد از بازی تجربه کردم یکی از ترسناک ترین احساسات زندگی من بود. تصمیم سختی گرفتم که به کارم پایان دهم. من ۱۵ سال است که بسکتبال را در اولویت قرار می دهم ، اما اکنون وقت آن است که سلامتی و خانواده را در اولویت قرار دهم.

آلدریج ۳۵ ساله است ، قبلاً در تیم های پورتلند (۲۰۱۵-۲۰۱۵) و سن آنتونیو (۲۰۱۵-۲۰۲۱) بازی می کرد ، در آوریل ۲۰۲۱ از سن آنتونیو کنار گذاشته شد و با بروکلین قرارداد بست.

این سنتر آمریکایی هفت بار در مسابقات All-Star NBA شرکت کرد. او به طور متوسط ​​۱۹.۴ امتیاز در هر بازی ، ۸.۲ ریباند  و ۲ پاس گل دارد که عملکرد خوبی است.

انتهای پیام

Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *