اخبار بدمینتون, اخبار ورزشی

بازدید پلیس اماکن از ۱۴ هزار واحد صنفی

به گزارش مجله اونلی اسپرت، دوم آذر ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی طی تعامل با سایر پایگاه‌های ده گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به محدودیت‌های شدید در سطح شهر تهران از واحدهای صنفی نقاط مختلف پایتخت بازدید کردند.

در این طرح مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی از ۱۴ هزار و ۳۸ واحد صنفی بازدید و به ۶۹ متصدی متخلف واحدهای صنفی اخطار کتبی و ۴۱ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جریمه ۳۰۰ هزار تومانی دریافت کردند.

بنا بر این گزارش، با هماهنگی‌های قضائی ۱۱ واحد صنفی که هیچ توجهی به پروتکل‌های بهداشتی نداشته و سلامت جامعه را به خطر انداخته بودند، پلمب شدند.

در پایان این گزارش آمده است، به ۷ هزار و ۱۲۴ مراجعه کننده به واحدهای صنفی که بدون ماسک در این واحدها حضور داشتند، تذکر لسانی استفاده از ماسک داده شد.

Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *