اخبار بدمینتون, اخبار تنیس, اخبار ورزشی

ارایه گزارش فعالیت های فدراسیون تنیس به هیات کمیته المپیک

مسئولان فدراسیون تنیس در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برنامه های خود را ارائه کردند.

به گزارش مجله اونلی اسپرت و به نقل از کمیته ملی المپیک، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هفتاد و نهمین نشست خود را برگزار کردند و در آن با میزبانی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون تنیس به بحث و بررسی پیرامون شرایط روز کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو و وضعیت فدراسیونهای المپیکی پرداختند.

کیکاووس سعیدی دبیر کل و سخنگوی کمیته در مورد  نشست امروز هیات اجرایی گفت: در ابتدای این نشست  سید رضا صالحی امیری گزارش کاملی را از بازدید و حضور در فدراسیونهای مختلف در هفته گذشته ارائه داد و مشکلات و درخواست فدراسیونهای مربوطه را به اطلاع اعضای هیات اجرایی رساند.  در ادامه نشست آخرین وضعیت رشته های المپیکی و شرایط حاضر در اردوهای آماده سازی آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع پرداختند.

سعیدی با اشاره به حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون تنیس در این نشست تاکید کرد: طبق سیاست جدید هیات اجرایی مقرر شد تا در نشست های مختلف، اعضای هیات رئیسه فدراسیونها نیز حضور داشته باشند  و ضمن ارائه گزارش به تشریح برنامه های پیش روی فدراسیون خود بپردازند.  در همین راستا عزیزی رییس فدراسیون تنیس به همراه فرزین ضیا آذری دبیر و  مجله اونلی اسپرتافزا منوچهری نایب رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه امروز در نشست هیات اجرایی حاضر شدند و گزارش های بسیار کاملی از فعالیتهای انجام شده و برنامه های سال آینده خود ارائه دادند.

او ادامه داد: اعضای هیات اجرایی بعد از استماع گزارش ها  و صحبتهای  عزیزی و همراهان از تلاشها و پیگیری های این فدراسیون در مدت استقرارشان در فدراسیون تقدیر و تشکر  کردند و اعلام داشتند که قطعا فدراسیون تنیس با این اعضا و پیگیری های مربوطه می تواند روزهای خوش و موفقی را در پیش داشته باشد.

*تقدیر از رییس فدراسیون قایقرانی

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست امروز از فعالیتهای علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی تقدیر کردند.

سهرابیان در نشست پیشین هیات اجرایی گزارش هایی در مورد اقدامات این فدراسیون در بحث توسعه و گسترش این رشته و همچنین فعالیتهای انجام شده در زمینه استعدادیابی و حمایت از اردونشینان رده های سنی مختلف ارائه داده بود.

*ارائه برنامه کمیسیون پزشکی المپیک توکیو

سخنگوی کمیته ملی المپیک در پایان گفت: آخرین بخش از نشست هیات اجرایی نیز به گزارش کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک اختصاص داشت که طی آن ترکان با حضور در نشست، فعالیتهای این کمیسیون را طی سال گذشته و برنامه ای پیش بینی شده تا المپیک توکیو را برای حاضران در نشست هیات اجرایی ارائه داد.

برخی درخواستهای واصله از سوی فدراسیونها نیز در پایان نشست مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار گرفت.

در این نشست  سید رضا صالحی امیری رئیس،  کیکاووس سعیدی دبیر کل ،  طاهریان و باقرزاده نواب رئیس، علیرضا رحیمی ، مجید شایسته، علی دادگر، سید عبدی افتخاری، غلامعلی محمد علیپور، مجید کیهانی ، محسن رضوانی، هادی ساعی حضور داشتند.

انتهای پیام

Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *