اخبار ورزشی

شرط تعطیلی رشته های ورزشی در کرونا چیست؟

شرط تعطیلی رشته های ورزشی در کرونا چیست؟

شرط تعطیلی رشته های ورزشی در کرونا چیست؟ ; سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد فعالیت یا لغو مجوز و تعطیلی رشته های ورزشی با توجه به شیوع حداکثری ویروس کرونا توضیح داد.

محمد اسد مسجدی در گفت و گو با مجله اونلی اسپرت، در مورد امکان تعطیلی مجوزهای صادر شده برای فعالیت رشته های ورزشی; مختلف با توجه به شیوع حداکثری ویروس کرونا طی روزها و هفته های اخیر، اظهار کرد; باید بدانیم که پروتکل های بهداشتی تدوین و ابلاغ شده بسیار سخت گیرانه و برای روزهای سخت نوشته شده است و اینگونه نیست که هر بار درِ ورزش را ببندیم.

وی ادامه داد: اما به طور حتم اگر پس از بررسی و ارائه گزارش متوجه شویم; که یک رشته یا بخش در شرایط خطرناکی قرار دارد، همانند آنچه مسابقات دو و میدانی تجربه کرد; اقدام به تعطیلی می کنیم و اجازه فعالیت نمی دهیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه اگر وضعیت نامناسب باشد; محدودیتی برای تعطیلی فعالیت ها و لغو مجوزهای صادر شده از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش وجود ندارد; گفت: به صورت هفتگی وضعیت رشته های مختلف از سوی این ستاد بررسی می شود; در مورد فعالیت یا لغو مجوز فعالیت ها تصمیم گیری می کنیم.

مسجدی با اشاره به اینکه ملاک عمل برای ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش; گزارش های ارائه شده از سوی افسران کنترل سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی است; عنوان کرد: اگر بنابر گزارش های ارائه شده، تعداد افراد شرکت کننده زیاد باشد; نحوه تست گیری ها مناسب نباشد، تعداد مبتلایان رو به افزایش باشد و مواردی از این دست; اقدام به تعطیلی و لغو مجوز در مورد فعالیت رشته های ورزشی مختلف خواهیم کرد.

شرط تعطیلی رشته های ورزشی در کرونا چیست؟

Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *