اخبار سایر ورزش ها, اخبار ورزشی

نفت مسجدسلیمان: بازیکنان ما کم تجربه ‌بودند

مربی نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان ما تحت تاثیر کم تجربگی‌ شان قرار گرفتند و شاید اگر دقت را چاشنی کار خود قرار می‌دادند پیروز می‌شدیم.

به گزارش مجله اونلی اسپرت، مهدی خان آبادی پس از تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل سایپا اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم سعی کردند بازی خوبی ارائه دهند. بچه‌های ما تمام تلاششان را کردند. باوجود این‌که گل اول را زدیم اما تحت تاثیر کم تجربگی خودشان قرار گرفتند و شاید اگر دقت را چاشنی کار خود قرار می‌دادند سه امتیاز در دست ما بود و پیروز می‌شدیم.

او درباره داوری گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و داور سعی کرد عدالت را برقرار کند. در چند صحنه می‌توانست به نفع ما سوت بزند اما در کل مشکلی خاصی نبود.

مربی نفت مسجدسلیمان درباره نقاط ضعف و قوت نفت مسجدسلیمان گفت: تیمی که در شاکله اصلی‌اش تغییرات عمده‌ای داشته، زمان می‌برد تا به خواسته‌های سرمربی‌اش برسد ولی خوشبختانه همه چیز رو به جلو و امیدوار کننده بود و امیدواریم به آن چیزی که مد نظر مجتبی حسینی است برسیم.

Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *