اخبار ورزشی

تاریخ اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ بسکتبال مشخص شد

کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال اعلام کرد، تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور (آقایان) در سال جاری باید تا تاریخ ۲۳ مرداد ماه اعلام آمادگی کنند.

به گزارش مجله اونلی اسپرت، فدراسیون بسکتبال نوشت: تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف کشور تا پایان روز ۲۳ مرداد فرصت دارند که آمادگی خود جهت حضور در لیگ آقایان را اعلام کنند.
متن اطلاعیه کمیته مسابقات فدراسیون به شرح ذیل است:
به اطلاع می‌رساند فدراسیون بسکتبال در نظر دارد مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور (آقایان) را در سال جاری، برنامه‌ریزی و اجرا نماید. لذا مقتضی است باشگاه‌ها آمادگی خود را جهت شرکت در مسابقات فوق به صورت کتبی تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ به این فدراسیون اعلام نمایند.
یادآور می‌شود، باتوجه به اعلام فیبا آسیا مبنی بر اینکه توپ رسمی مسابقات تا سال ۲۰۲۳ مولتن BG۵۰۰۰ ۷ می‌باشد، لذا فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ لیگ برتر بسکتبال با این نوع توپ برگزار می‌گردد.
انتهای پیام
Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *