اخبار ورزشی

نشست فدراسیون‌ها تامین تجهیزات کشتی و تکواندو

نشست فدراسیون‌ها تامین تجهیزات کشتی و تکواندو

نشست فدراسیون‌ها تامین تجهیزات کشتی و تکواندو ; در نشست سرپرست کاروان ایران با مسئولان فدراسیون‌های کشتی و وتکواندو قرار شد تجهیزات و لوازم‌هایی که برای برگزاری اردوها نیاز است، اعلام شود.

به گزارش مجله اونلی اسپرت و به نقل از  کمیته ملی المپیک، نشست نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با فدراسیون‌های تکواندو و کشتی برگزار شد.

نشست نخست با حضور سجادی سرپرست کاروان اعزامی; به المپیک ۲۰۲۰، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی; پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل و سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی مردان ; و نشست دوم هم که با حضور دکتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد مسئولان دو فدراسیون به بیان برنامه‌های در دست اجرا; مشکلات و کمبودهای خود پرداختند.

دو نشست امروز

سجادی در خصوص دو نشست امروز با فدراسیون‌های تکواندو و کشتی; بیان کرد: در پی نشست آنلاین هفته گذشته سرپرست کاروان تیم های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ با کمیته برگزاری; بازی ها و مدیران کمیته بین المللی المپیک،  تاکید بر قطعیت برگزاری بازی‌های المپیک در سال آینده بود. بر همین اساس و با توجه به جدیت برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقرر شد; تا هر هفته دوشنبه با دو تا سه فدراسیون های المپیکی نشستی داشته باشیم تا پس از بررسی گزارش روسا و کادرفنی فدراسیون‌ها; شرایط اردوها و ورزشکاران مشخص شود که کمیته ملی المپیک وبه طور کلی دستگاه ورزش چه پشتیبانی و حمایتی می‌تواند از این رشته‌ها داشته باشد.

او تاکید کرد: برگزاری این جلسات بسیار مفید و از طرف کمیته ملی المپیک پیش بینی شده است; که یک بودجه خاص علاوه بر بودجه از پیش تعیین شده به فدراسیون‌های المپیکی پرداخت کند. در نشست امروز با مسئولان فدراسیون‌های تکواندو و کشتی نیز مقرر شد; تا در اسرع وقت برنامه‌ها، اردوها و مسابقات احتمالی که قرار است; تا پایان سال در آن شرکت کنند و همچنین تجهیزات ولوازم هایی که برای تشکیل اردوها نیاز دارند را به ما اعلام کنند; تا در چهار تا پنج هفته; بخش اولیه کار را پیش ببریم.

نشست فدراسیون‌ها تامین تجهیزات کشتی و تکواندو;

Source/منبع

author-avatar

درباره N.Zahedi

من از مسیری دور به اینجا رسیده ام، بعد از سختی ها و لذت هایی فراوان؛ راهنمایانی گران مایه را ملاقات کرده و نکات گران سنگی آموختم؛ اما این ها کافی نیست، باید رفت، باید دید و شنید و چه لذتهای زیادی که در ادامه مسیر منتظر من اند، نقشه بعدی چیست؟! چه کس میداند، استراحت کافیست، فرداها منتظر ملاقات من اند؛ در آن سوی کوه ها...باید رفت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *